SON YAYINLAR

Cuma

Vitiligo Teşhisinden Sonra Kendini Sanat Eserine Dönüştüren Kız

Ash Soto, 12 yaşındayken vitiligo teşhisi kondu. Vitiligo yayılmaya başlandığında, özellikle küçük bir kız için çamaşır suyuna batırılmış gibi görünmek onu utandırıyordu. Şimdi, 21 yaşındaki sadece utanmıyor değil, cildi cesaretlendiriyor.


Ash Soto, 12 yaşındayken vitiligo teşhisi kondu

Vücudun her yerinde büyük beyaz lekeler bırakarak pigment kaybına neden olan nadir görülen bir cilt hastalığıdır.

Kül'ün gençlik yıllarında vitiligo en çok yayılıyor ve zorbalık başladı

Küçük bir kız Ash'e çamaşır suyu içip su vermediğini sorduktan sonra Ash cildinden utanıyordu ve hiçbirini halka göstermeme kararı aldı

"Artık bu duruma girmek istemiyordum" dedi.

Bununla birlikte, gençliğinin gençlik yıllarında, Ash, kısa bir süre için gömlekle dışarıdan yürümek gibi bu küçük zorluklar çekti.

Ancak vücut sanatı yapmaya başlamadan önce cildinin durumunu sevmeyi öğrendi.

Beyaz yamaları çizerek başladı ve bir dünya haritasına benzediğini gördü.

"Ben siyah bir işaret ile izlediğimde kadar benim vitiligo ne kadar güzel olduğunu fark ettim, gerçekten cildimin farklı renkler ortaya çıkarmak için yardımcı oldu"

"Derimle farklı sanat eserleri yaratmaya devam edeceğim ve bu süreçte başkalarına ilham verdiğini umuyorum"

"Şimdi başkalarının kusur olarak algıladıkları şey daha güzel bir şey yaptım ve eskiye oranla daha kabul gördüm"








Daha çok bilgi: instagram

Sosyal Medya'da Paylaş:

 
Copyright © 2017 Sosyalium. Tasarım OddThemes