SON YAYINLAR

Salı

İlk Seks Deneyiminde Yaşanılan 12 Klişe Durum


1. Bunu doğru yapıyor muyum ? 


Sormaktan korkuyorum. ama acaba doğru yaptım mı ?





2. Kesinlikle bunun için hazırlanmamıştı.


Kafamda böyle planlamamıştım 



3. Bu kadar acı verici olmaması gerekiyor ...? 



Bazı durumlarda aceleci davranmak can yakabilir. 



4.Umarım bugün seksi iç çamaşırı giymişimdir !



O anın planlanmadan yapılması durumunda iç sesimizle yaptığımız diyaloglar 



5. Bu konuda doğal olup olmadığım merak ediyorum 


Filmler veya dizilerde görülenleri uygulamak istemek. 



6. Sanırım hapşırmam gerekiyor ...

sneeze

Tamda o sırada hapşurma isteği  gelmesi 





8. Filmlerde hayal ettiğine benzememesi



Hayal kırıklığı, filmlerden esinlenip kafamızda öyle olmasını istemişizdir.



9.Sanırım bundan önce duş almalıydım.




Duş almadan karşılaşılabilecek durumlar malesef



10. Partnerinin, deneyimli olmadığımı bilip bilmediğini merak etmek.


Deneyimli olduğun bir konuysa şayet bu bir dezavantaj olabilir.  İlktin hani 

11. Ön sevişmeden sonra kendine hakim olamamak. 



Olayın rahabetine aşırı kaptırıp kendini kontrol edememek 




12. Oral seks sırasında kendini tutamamak 



Erken boşalmaya sebep olabilecek bir durum haz duygusu yüksek 


Sosyal Medya'da Paylaş:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2017 Sosyalium. Tasarım OddThemes